سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه های صنعتی شستشوی مبل

چیدمان و طراحی منزل و زیبا سازی محیط زندگی در روحیه انسانها نقش مهم و به سزایی دارند. داشتن مبلمان زیبا، با دوام و تمیز در چیدمان داخلی منزل بسیار مهم است. اما امروزه و در این دنیای پر از هیاهو با وجود مقادیر زیاد آلودگی هوا مبلمان ها هر شش ماه یک بار نیاز به تمیز کردن دارند. گرد و غبار هوا ،ریختن مواد خوراکی روی مبلمان و شبطنت کودکان همه و همه سبب کثیف شدن مبل می شود. تمیز کردن مبلمان با توجه به سنگینی، انواع متفاوت مواد به کار رفته در آن و ......همواره از دغدغه های خانم های خانه دار بوده و هست . بد نیست بدانید در جهان صنعت و تکنولوژی برای این معضل راه حل ارائه شده است و آن اختراع و تولید دستگاه های صنعتی شستشوی مبل در خانه است . دستگاه های صنعنی مبل شویی در منزل دستگاه هایی هستند که براحتی قابل حمل می باشند. این دستگاه ها به خانه یا محل کار شما آورده می شوند تا تمیز کاری مبل انجام شود. مزیت بزرگ این دستگاه ها این است که شما هیچ دغدغه و ناراحتی برای جابجایی مبلمان خود ندارید چرا که انجام تمام مراحل شستشو در منزل یا محل کار شما انجام می شود. شستشوی مبل نیز مانند قالیشویی یک کار کاملا تخصصی است و نیاز به دستگاه و افراد تعلیم دیده دارد.
در ابتدا توضیح کوتاهی در مورد این دستگاه می دهیم و سپس مراحل شستشو با آن را بررسی می کنیم. این دستگاه دارای دو مخزن است. یکی برای آب تمیز و یکی برای آب کثیف. همچنین  موتورمکنده بسیار قوی دارد که عمل مکش آلودگیها و گرد و غبار را انجام می دهد. تولید کف و فوم از مهمترین مزیتهای این دستگاه مبل شویی است . کف و فوم شوینده های بسیار قوی هستند که آلودگی ها و چربی ها را به راحتی در خود حل می کنند

 دستگاه های صنعتی شستشوی مبل

در این مرحله توضیحی داریم درباره ی چگونگی کار این دستگاه .
کار با  دستگاه های صنعتی شستشوی مبل در منزل توسط افراد تعلیم دیده انجام می شود و مراحل شستشو به ترتیب زیر است
در ابتدا مبلمان جارو زده می شود .این عمل به وسیله جارو برقی هایی با قدرت مکندگی بالا انجام می شود.
بعد از جارو از دستگاه صنعتی شستشوی مبل استفاده می کنیم .مقدار کف و فومی که در دستگاه ریخته می شود باید کاملا متناسب و به اندازه باشد .با روشن کردن دستگاه برس های قدرتمند دستگاه با سرعت هر چه تمامتر شروع به مالیدن فوم و کف روی مبل می کنند.در این مرحله کار کننده با دستگاه باید با دقت دستگاه را روی مبل به شکل افقی و عمودی حرکت دهد و این حرکات باید کاملا حساب شده باشند تا هیچ نقطه ای از مبلمان جا نیوفتد.
در ابتدای توضیح برای دستگاه گفتیم که دستگاه صنعتی شوینده مبل در خانه دو مخزن دارد که در یکی آب کثیف جمع می شود و یکی دیگر حاوی آب تمیز است .بعد از مالیدن کف و فوم روی مبلمان، یکی از مخازن دستگاه را با آب تمیز پر کرده و روشن می شود.دوباره همان حرکات عمودی و افقی روی مبلمان توسط پرسنل قسمت شستشوی مبل انجام می شود .آب تمیز سبب رقیق شدن کف و فوم می شود و همزمان دستگاه به وسیله مکنده قوی که دارد این آلودگی ها را جمع می کند که در مخزن دیگر به صورت آب کثیف و آلوده ذخیره می شود.
 اگر مبلمان شما دارای قسمتهای چوبی و فلزی نیز باشند این قسمت ها نیز توسط پرسنل تعلیم دیده مبل شویی تمیز می گردند.
حالا که شستشوی مبلمان تمام شده است نوبت به خشک کردن آن است .در این مرحله دستگاه بوسیله مکنده بسیار قوی شروع به خشک کردن مبلمان می کند .اگر این مرحله به درستی انجام بگیرد، مبلمان تقریبا به صورت خشک تحویل مشتری داده می شود .
اگر مبلمان بعد از مرحله خشک کردن نیز کمی نم دار بود  آنرا در معرض نور آفتاب یا جریان هوای باز قرار دهید تا خشک شود .
از این دستگاه برای شستشوی تشک و موکت شویی در منزل هم استفاده میشود. و سایتی که در آن قرار داردید کلیه این خدمات را برای تهرانی ها ارائه میدهد
از این دستگاه همچنین برای شستشوی صندلی های ماشین و اتوبوس و  شستشوی تشک خوشخواب در تهران استفاده میشود. شستشوی یک تشک دو نفره با این دستگاه یک ساعت زمان میبرد.